Favorit

Hästutrustning
Tre favoritmärken: Equiline, Dyón och Horseware.
Denna sadeln skulle jag ha valt att ha resten av mitt liv: Albione.
Om jag var tvungen att byta sadel och märke hade jag valt: Skulle vilja testa en Equipe. 
Snyggaste tränset: Dyón Anatomic.
Fulaste tränset: Rambo Micklem Multibridle.
Märket med sämst kvalité: Gillar inte mitt Otto S träns, lädret är hårt och sitter illa.
Favoritbutik gällande hästutrustning: Stockholms Ridsport, Sharpman och Hööks.
Bästa/finaste schabraket: Älskar mina Equiline. Både till uteseende och passform.
Sämsta/fulaste schabraket: Tycker Mias schabrak är fula och Schockemöhle gör dåliga schabrak.
Detta skulle jag aldrig använt på min häst: Illasittande utrustning eller orange utrustning.
Mitt favoritbett: Mitt Nova-bett.
Mitt sämsta köp: Alla Schockemöhle schabrak jag samlat på mig. Förstår inte varför jag fortsatte köpa skiten!
Mitt bästa köp: Mitt Dyónträns
Detta klarar jag mig inte utan: Annat än sadel och träns så skulle jag säga pälsglans.
Vardagsoutfit på din häst: Wintec sadel (hopp och dressyr), Dyón, PS eller Hööks träns, skydd från Veredus/Catago/Dalmar eller benlindor från Equiline, schabrak varierar men mest från Equiline.
Den, enligt dig, perfekta utstyrseln för din häst: Stilrent, snyggt passande, välskött och lagom matchande utrustning. Tycker det är löjligt när allt matchar precis.
Detta satsar jag på till hösten: Skulle vilja fylla på med ett par nya schabrak från Equiline, gärna svart och grönt. Vill även köpa in några nya bett.
 
Ryttarutrustning
Tre favoritmärken: Pikuer, Kingsland, Pessoa.
Favoritbutik gällande ryttarutrustning: Stockholm Ridsport eller MyOne.
Bästa ridbyxorna: Kan inte ha annat än Pikuer.
Snyggaste hjälmen: Samshield.
Fulaste hjälmen: Jofa.
Detta skulle jag aldrig satt på mig: Randiga ridbyxor, reflexjacka.
Mitt sämsta köp: Alla andra ridbyxor förutom Pikuer som jag någonsin köpt, går ju bara sönder...
Mitt drömköp: Ett par marinblå Aminobyxor.
Finaste kavajen: Equiline X-cool.
Detta klarar jag mig inte utan: Min vinröda fleece från Pikuer, mysigare finns inte!
Mina favoritstövlar: Mountain Horse Victoria.
Min Vardagsoutfit: Ridbyxor Pikeur, piké från bland annat Horseware, HV Polo, tjocktröja från Horseware eller Pikuer, eller någon fleece från Pikuer eller Kingsland. Jacka från Hööks eller Gersemi, dunväst från Horseware, Pessoa eller Pikuer. Strumpor från diverse märken, just nu är favoriterna från Schockemöhle. Pannband från Hööks eller Pikuer. Skor från Hööks.
Min tävlingsoutfit: Tävlar inte, men har en finfin svart dressyrkavaj från Pikuer.
Den, enligt dig, perfekta utstyrseln för dig: Det som jag har på mig vardag.
Detta satsar jag på till hösten: Lite mer tjocka strumpor att ha i gummistövlarna och ett nytt pannband för att värma mina små öron.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0