Wille 22/9-2012

Sitter i bilen på väg hem från stallet just nu. Tog ett pass i ridhuset med Wille idag då han gick ute idag och jag inte var direkt taggad på att rida ut i rusket.

Wille kändes busig och fin att rida, en bra känsla fick jag ganska fort. Gjorde lite travslutor och skänkelvikningar i skritt. Superfin verkligen! Hade så lätt för sig med allt idag, så underbar... Och galoppen ska vi inte tala om! Aldrig fått en sådan rund och energisk galopp på honom, någonsin! Han sökte sig även ner till en fin arbetsform, bara tanken får mig att bli varm i magen. Vänster är som vanligt svårt för honom men han försökte och var ärlig hela tiden. Min duktiga, duktiga travhäst <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0