Sugen på en till häst

Varför kan jag inte bada i pengar? Eller att pengar började växa på träd. Skulle vara fantastiskt. Jag vill så gärna skaffa mig en andrahäst, jag vet att jag kommer göra det någon gång i livet. Men det verkligen kliar i mina fingrar när jag lusläser alla annonser på fina dressyrtalanger. Åh, om jag ändå kunde spola fram livet sisodär två år. Men, jag får inte glömma att uppskatta det jag faktiskt har. En fantastiskt fin individ som ständigt överträffar sig själv. Jag är glad och otroligt tacksam att jag har lilla W i mitt liv, men helt fel vore det inte att skaffa en lillebror till Wille!
 
Hur känner ni, har ni fler än en häst och om inte, vill ni ha fler?

Kommentarer
Postat av: Jenny

För tillfället är det endast min mamma som har en häst. Den rider självklart jag också på, men jag har under det senaste året verkligen varit sugen på en egen. Och troligtvis framåt vintern/efter nyår så kommer vi börja leta efter en passande storhäst till mig. Måste tillägga att din blogg är riktigt bra och dessutom ruskigt fin!:D

Svar: Vad roligt att du och din mamma kommer i framtiden ha varsin häst! Lycka på det, då är det ju som att ha två hästar men avlastning med ridning, pengar etc. Riktigt kul för dig! Tack så mycket, värmer att höra :)
Anna Gylling

2012-09-14 @ 08:18:46
URL: http://www.narkeryttarna.blogg.se
Postat av: emelie

Jag skulle vara väldigt nöjd och glad om jag hade råd att ens ha kvar min nuvarande häst :(

Svar: Usch, låter riktigt tråkigt...
Anna Gylling

2012-09-14 @ 12:03:11
URL: http://komkoma.blogg.se
Postat av: jossann

Jag vill absolut bara ha en häst i taget, för mig är det nog med tidskrävande. Jag ÄLSKAR att vara i stallet, de är de bästa som finns. Men med jobb, hem och en sambo så tycker jag att en häst räcker gott och väl. :-) Skulle aldrig ha tid med två. Kanske om jag var singel och inte hade nåra planer på att bli annat, haha. Elr om jag slapp jobba, då skulle jag nog ha massa hästar :D

Svar: Jag förstår helt ditt tänk! Om jag skulle ha två hästar för tillfället nu så skulle jag nog ha fullservice på vardagar då jag bara kan lägga energi på att borsta, pussa och rida på mina hästar. Såklart försvinner mycket av charmen att ha häst då, eftersom jag älskar att mocka, fixa mat och vatten till hästen. Men det är nog så det hade fått bli. Mitt mål är ju att skaffa ett eget litet stall när jag blir äldre! Har också en pojkvän som jag vill vara med mycket, men hans sport och satsning på sin crossåkning tar minst - om inte mer tid än vad mitt intresse gör! :D
Anna Gylling

2012-09-20 @ 16:18:47
URL: http://minfux.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0