Ännu en flytt på gång

Som rubriken lyder så är en stallflytt planerad ännu en gång. Känns sorgligt då jag trivs så bra med stallkamraterna, omgivningarna och hagarna. Men det är lite saker som fungerar mindre bra, och när jag och Lindberg då fick förfrågan om att flytta tillbaka till ett stall vi stod i tidigare, var svaret givet. Anledningen till att vi flyttade därifrån tidigare var att det var bestämt att stallet skulle bli kollektivt, vilket vi inte har livsstilen att klara av. Nu blev det inte så och vi har stått i kö sen dess. Jag tror att det kommer bli toppenbra för mig och Wille att flytta tillbaka till gamla gården. Det är en större anläggning, med två ridhus, en stor ridbana, skrittmaskin och fina uteridvägar. Perfekt för vår fortsatta utveckling! Så även fast det känns tufft att lämna alla fina stallkamrater så är jag taggad på att få komma tillbaka!

Kommentarer
Postat av: malin

vad heter stallet? :)

2012-09-09 @ 09:38:06
URL: http://malinsjolander.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0