Vikten med flera tränare

En rolig sak som kommer ske inom en snar framtid är att jag ska få prova på att rida för Yvonnes dressyrtränare! Tycker det är så viktigt att ha flera olika tränare som kompletterar varandra! Jag avgudar Maria som jag tränat för tidigare, och kommer börja träna mer frekvent för henne när jag flyttar, men jag skulle gärna vilja ha ytterligare en tränare att rida för. Så förhoppningsvis kommer jag klicka med Lena och då har jag äntligen två dressyrtränare att rida för igen. Spännande! Självklart kommer jag skriva om alla träningar framöver här på bloggen. Skall även flirta lite extra med min andra hälft (hönsmamman och groomingkvinnan) Madde om hon skulle vilja filma mer på träningarna. Har ju tillgång till en videokamera från Nikon som filmar i HD, det skulle vara något va?
 

Du ska vi bannemig komma tillbaka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0