Omotiverat

Blä. Har inte orkat berätta hur passet i fredags gick. Egentligen borde jag vara nöjd, men är inte det. Kiropraktorn har sagt att det kan ta ett tag innan vänstern släpper då han har gått så länge utan den. Men jag kan inte hjälpa att jag blir lite besviken när det inte kändes som någon förändring alls i galoppen. Knappt att höger fungerade, men det tyder bara på att det faktiskt har hänt något i hans kropp. Måste bara komma till ro lite mer.
 
I helgen har jag bara ridit ut i solskenet. Det har varit bra för både mig och W. Dock var galopperna ostadiga i helgen också. Gud, jag är så fruktansvärt otålig? Känner mig smått stressad då vi ska tävla på lördag och han känns så ostadig och omotiverad i ridningen. Men jag får åka dit och endast ha inställningen att ha kul och träna på att tävla. Men kan inte hjälpa att vara lite besviken. Snart ska jag åka till stallet och rida lite dressyr i ridhuset, får se vilket humör lille herrn är på idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0