Något jag kommer sakna

Dagarna bara rusar förbi. Snart är det i slutet av månaden då jag tar min vackra springare på nya äventyr. Vi kommer flytta tillbaka till Söderby Gård och det kommer nog bli så bra för oss! Jag trivdes verkligen som fisken i vattnet när jag stod där för snart två år sedan med min vän Madde och hennes ponny. Flyttade olyckligvis därifrån då det var lite tvister om gården skulle drivas kollektivt eller ej. Men nu skall vi tillbaka och jag längtar varje dag på att få stalla in Wille i sin nygamla box.
 
Men även fast jag bara känner mig taggad på en flytt så känns det lite ledsamt att flytta från Fridhem. Omgivningarna är så underbara och man fylls av ro när man står och kollar ut över gårdsplan. Wille trivs fantastiskt bra i sin box och i sin hage med sin lilla flock, men jag vet med säkerhet att vi kommer utvecklas som ekipage tusen gånger mer när jag står på en större anläggning som Söderby är. Vi får helt enkelt hoppas på att allting går enligt planerna och att jag inte saknar den mysiga idyllkänslan man får på Fridhem allt för mycket.
 

Kommentarer
Postat av: ELINA

Asså åååh så fina bilder!

Svar: Tack så mycket :DDD
Anna Gylling

2012-10-04 @ 18:23:25
URL: http://roccam.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0