Tre år med mitt bus

Ja, som rubriken lyder firar jag och W tre år tillsammans i dag. Vid det här laget stod han och tuggade på sitt hö i sitt nya hem på Molnby. Medan jag, Madde och Joakim var iväg till Hööks för att köpa ett nytt stalltäcke och lädergrimma. Åh, tider... Känns inte som jag har haft min häst i hela tre år. Tre år. Helt sjukt. Älskar honom över allt annat och värdesätter varje dag jag har tillsammans med honom. Trots alla motgångar vi har med varandra. Skulle inte byta ut honom för allt i värden <3


Kolla vilket sött skrutt jag fick med mig hem för tre år sedan <3
Jag har för övrigt utvecklats åt andra hållet... Vad smal och snygg jag var. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0