Strömsbergsgård

Sitter på jobbet och har tagit en välbehövlig lunchpaus. Det är lite tråkigt att jobba helt ensam på lagret, men någon måste ju göra det! Än så länge har jag endast haft en kund, som kom vid halv elva. Så det är ganska tomt och tråkigt här. Men desto mer beställningar har jag kunnat ta hand om och skicka iväg.
 
Så om ni är i närheten av Täby i Stockholm, tvivla inte på att komma hit och säga hej och titta på alla våra fina Horsewareprodukter! Snart kommer höstens kollektioner till butiken, och jag kan då säga att det kommer komma in väldigt mycket snygga kläder! Bara jag som är taggad eller? :D
 

Kommentarer
Postat av: Paulina

Sv: Det skulle jag mer än gärna göra!

Jag köpte den förra lädergrimman hos er på Falsterbo, men nu har jag inte pengarna så det räcker ;) Det är lätt den finaste grimman men så mycket annat som ska införskaffas innan den nya fröken kommer i morgon kväll!

Svar: Vad roligt, har själv en i svart läder till min kille! Helt klart den bästa grimman jag haft (och då är jag inte partisk!). Spännande med din nya, ska bli kul att följa er från början då jag hoppade in under din tid med Saga. Roligare att vara med från början!
Anna Gylling

2012-08-25 @ 14:35:24
URL: http://Fotopaulina.blogg.se
Postat av: Stockholmsjenna

SV: Jag håller på och kollar upp ang. träningar i norrort. Det finns möjlighet att jag kan hålla träningar på anläggningen där jag jobbade förut. Den ligger ut mot Märsta.
Men jag ska kolla upp hur intresset ser ut för träningarna. Gör det när det börjar lugna ner sig på jobbet.

Svar: Okej, låter bra!
Anna Gylling

2012-08-25 @ 16:03:13
URL: http://stockholmsjenna.se
Postat av: Jennie

Jättefin blogg och mysiga bilder! =)

Svar: Tack så mycket :)
Anna Gylling

2012-08-25 @ 17:42:28
URL: http://jennieljungqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0