Pessoa vs. Spooks

Jag försöker ju få min älskade Kingslandväst såld. Köpte den när jag fortfarande var liten och smal, men med åren så har jag både vuxit på längd och mina höfter har blivit lite kvinnligare (haha). Så nu står jag i valet och kvalet vad jag ska välja för ny dunväst. Jag har ju tröttnat ganska ordentligt på allt som har med Kingsland att göra. Vart man än vänder sig ser man Kingsland, Kingsland och återigen lite mer Kingsland. Okej, ska nog inte överdriva, har inte helt lessnat på märket men känner att jag vill ha något annat. Så tänkte be er söta bloggläsare om hjälp! På ett sätt vill jag ha Spooksvästen för att den har luva, men å andra sidan tycker jag att Pessoavästen kommer passa min kropp mer då den framhäver min smala midja. Åh, dagens i-landsproblem!
 
 
Pessoa eller Spooks?

Kommentarer
Postat av: malin

PESSOA!!!!!!!

2012-08-27 @ 16:18:36
URL: http://malinsjolander.com
Postat av: Madde

Pessoa!Sjukt snygg och toppen att den är figursydd :)

2012-08-27 @ 18:41:29
Postat av: emelie

pessoa helt klart! midjan och den höga kragen slår luvan.

2012-09-14 @ 11:44:29
URL: http://komkoma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0