Taggad

Madde åkte hem från mig för en stund sedan. Spenderat hela dagen med henne (förutom när jag var på föreläsning i miljövård och miljöarbete på Stockholms Universitet mellan 18:00-20:00) och bara pratat och planerat kring ämnet hästar. Det blir lätt så när två hästtokiga tjejer umgås. Vi hann med och titta på filmen Trassel också, typ sett den tjugo gånger nu. Fortfarande lika bra!

Hur som helst. Satt och la upp en långsiktig träningsplanering för lillemannen när jag kom in på lite sidor och upptäckte att Högsta Gård ska ha en ny P&J samt P&R i början av oktober. Var där förra året på P&J, som var högst oseröst från min sida. Och med det menar jag att jag endast åker iväg för att träna. Vill som sagt börja tävla ordentligt till nästa vår och sommar, så tycker att det passar alldeles utmärkt att åka iväg på träningstävlingar för att få mer rutin. En kul grej att göra utöver den vardagliga träningen. Dessutom tycker lilla W det är så kul när nya saker händer, speciellt tävlingar.

Så jag har anmält mig till en dressyrklass samt två hoppklasser. Lite pirrigt och taggad faktiskt, är ju inte alls en tävlingsmänniska = dåliga nerver. Men på något sätt är det något som får mig att alltid anmäla mig ändå... Kan det vara Madde...? ;)


Superfina bebishästen tillsammans med Kim förra året på P&J


Kommentarer
Postat av: Maddie

Moahaha! ;D

2011-09-07 @ 11:16:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0