Rambo Newmarket Fleece

Var iväg en snabbis förbi MyOne och köpte ny pyjamas till lillemannen igårkväll, fick även med mig nytt liniment. Känns lite dumt av mig att jag inte orkade vänta med att köpa täcket hos Susanne men lindrar mitt dåliga samvete med att jag vet att jag alltid köper alla täcken hos henne. Hon är helt enkelt bäst på horseware! Är även lyckligt lottad som känner henne personligen, brukar nämligen få lite rabatt då och då ;) Hur som helst, täcket passade jättebra på lilla W.


Tog aldrig någon bra bild på lilla W i täcket,
så får nöja mig med en svankryggig modellhäst istället.


Kommentarer
Postat av: Rebeckare

wihooooooo känner oxå henen (y) bäst!!!

2011-10-05 @ 21:28:32
URL: http://rebeckabyzance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0