Måste komma igång

Ja, jag måste verkligen komma igång med pluggandet. Måste komma en bra bit med moment fem i miljöriskanalysen, har kommit lite mindre än halvvägs. Men jag har ingen lust egentligen! Vill åka till stallet, nu! Men kommer inte åka förrän ikväll, min dressyrlektion börjar 19:30. Det kommer nog vara min tränare som rider W idag, och så får jag hoppa upp och känna på honom efteråt. Rider ju fram för att känna av honom, sen efter att hon har gått igenom hela honom sitter jag upp och får känna på honom, gud... En helt annan häst! Ska bli kul att se om hon tycker att han utvecklats något, det var ca en månad sedan hon red honom. Jag tycker personligen att han blivit mycket härligare att rida. Ska filma lite under träningen, så kommer nog komma upp något/några filmklipp under kvällen eller morgondagen.


Fina bronco och Madeleine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0