Äntligen!

Ska äntligen få rida på min häst ikväll! Lilla W fick en ganska ful spark på höger bak för exakt en vecka sedan, och senan var svullen i 4 dagar. Har promenerat, och skrittat barbacka fram tills idag. För idag ska jag rida ut i höstmörkret tillsammans med Becca. Det är hoppträning (som jag egentligen är med på, men inte nu när han varit dålig) i ridhuset, så det får bli en uteritt i mörkret.

Saknar min lilla korv jättemycket (Madde tog hand om W igår), och ska bli skönt att få göra annat än att skritta nu!


Min fina lilla bronco <3


Kommentarer
Postat av: Josefine m. ridtravaren bellie

Skönt att han är bra nu! :)

2011-10-20 @ 18:44:14
URL: http://minfux.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0