Stockholm ridsport

Va iväg till Sthlm ridsport på förmiddagen tillsammans med Madde. Hade som mål att komma hem med ett par röda ridbyxor och en marin/svart fleecejacka. Hittade ingen snygg fleece, men hittade ett par snygga röda ridbyxor, älskar fickorna bak!

Blev även överlycklig när Madde hittade mina älskade pikuerstrumpor! Köpte ett par svarta tävlingsstrumpor i somras som börjat gå sönder nu. Har letat i varje ridsportbutik och på nätet efter ett par nya men de har varit slut överallt. Men nu köpte jag med mig två stycken, så jag har på lager. Hahah. Köpte även TIB pälsglans, har prövat alla möjliga märken, så får se om TIB är bra eller ej.


Kommentarer
Postat av: PATRICIA

Hej!

Nu har jag bloggdesign-tävling på bloggen. Eftersom det var så populärt senast så kör vi igen. Vinnaren kommer få en egen design gjort av mig där du får vara med och bestämma allt. Gå in på min blogg och anmäl dig. Lycka till!! :D



/ Patricia & Celine

www.ponnynceline.blogg.se

2011-12-29 @ 23:47:37
URL: http://ponnynceline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0