Inspiration

Sitter och ögonshoppar på olika nätbutiker. Finns så otroligt mycket fint till hästen i höst. Har minst fem schabrak jag vill klicka hem redan nu. Dock säger plånboken nej. Har ett körkort att betala för, skolstart etc. Får allt vänta till septemberlönen. Känns dock som en evighet tills dess. För tänk om allting tar slut!!! Eller?

Har även klickat in mig på youtube och tittar lite klipp på andra ridtravare. Det är alltid lika roligt att se riktigt fina travhästar, som ryttare verkligen lagt ner tid och omsorg för att få fina. Och ja, fina är dem. Får ganska mycket inspiration så att det räcker å blir över. Får dock ta och lugna ner mig en smula, jag blir gärna så att jag och lilla W ska vara där nu. Grand Prix nivå nu liksom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0