2010 vs 2013

Kom över en gammal bild på Wille. Här hade jag ändå haft honom i lite mer än ett år, där han lagt på sig både på hull och muskulatur. Förstå hur han då såg ut när jag hämtade hem honom? Det går nästan inte att jämföra med hur han ser ut idag... Och då är han ändå ur form och har tappat ganska mycket på sin överlinje. Såklart är det kul att se skillnad på hur han ser ut i kroppen, men jag tyckte ändå att Wille var fin när kortet från 2010 togs... Nu skulle jag skämmas ihjäl om min häst såg ut på detta vis...
 
Januari 2010. Hade inte riktigt börjat rida ordentligt, utan hade mest arbetat från mark i cirka ett år.
 
September 2013. Trots att han i dagsläget inte är så fin som han har varit är det stor skillnad jämfört med för tre år sedan.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0