Stockholm Horse Show

Nu är det bokat, betalat och klart. Äntligen! Har köpt två biljetter var till mig och Madde, vilket är hennes fördelsedagspresent hon fick i februari! Vi är verkligen så taggade, en hel helg med bara hästar! Vi har alltid så roligt när vi gör saker tillsammans, vad det än är, så detta är nog inget undantag direkt! Förhoppningsvis hittar vi saker att sprätta pengarna på i mässan också.

Visste ni att jag ska jobba i mässan under alla dagar, förutom den jag ska vara med Madde? Ni kommer kunna hitta mig tillsammans med vårt härliga gäng på Strömsbergsgård! Så tveka inte att komma förbi och köp lite Horsewaretäcken, kanske blir det lika galet som i Falsterbo!

Kommentarer
Postat av: Paulina

Sv: Tacktacktack! Ja, blått är riktigt snygg :D

2012-09-15 @ 10:46:52
URL: http://Fotopaulina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0