Mycket fotografier nu

Ja, de senaste två dagarna har bloggen bombas med bilder på olika hästar och till och med en hund! Om det är något som jag verkligen uppskattar är att fotografera. Det är så roligt att fotografera! Verkligen något jag gör på tok för lite egentligen. När det går flera månader mellan gångerna så mäker man hur snabbt man tappar allt. Men är ändå helt ok nöjd med resultatet. Ska även fotografera Wille en till gång när höstens alla löv blivit vackrare. Samt fotografera ett till par hästar på gården! Hoppas ni inte somnar av uttråkning... ;)

Kommentarer
Postat av: Lollo

åå jag älskar dina foton, ge mig mera!!

Svar: Tack så mycket :)
Anna Gylling

2012-10-02 @ 22:34:28
Postat av: Clara

vill tipsa om en utlottning vi har, vinn ett hästporträtt! :)

http://tvistirni.webblogg.se/2012/october/ny-utlottning.html#comment

2012-10-04 @ 09:47:03
URL: http://tvistirni.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0