Stallhäng

Om en kvart ska jag ta mig i kragen och dra en springrunda. Snart börjar Willes hårdträning, men jag har redan smygstartat min egna träning. Bättre kondition och lite mer slimmad ska jag bli, allt för att göra min träning med hästen så optimal som möjligt. Tycker inte ni också det är viktigt att träna vid sidan av ridningen?
 
Sen i eftermiddag väntas en mysig stalldag tillsammans med min vän Madde. Vi ska göra de gamla vanliga och mysa lite extra med lilla W. Han får gå på tömmar idag då han ridits de senaste två veckorna. Ska även testa en ny tömkörningsgjord jag fick låna av min hovslagare, vid första anblick låg den inte så bra på W. Men vi får se!

Kommentarer
Postat av: malin

Var med och tävla om ett Iphone skal som du själv får designa. Tävlingen hittar du här: http://www.malinsjolander.com/2012/08/vinn-ett-iphone-4-skal.html

2012-08-28 @ 19:36:12
URL: http://malinsjolander.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0